Zasilanie |
+12V/+24V |
Zmiana trybu pracy jazda/ postój |
Wejście analogowe zapłonu, akcelerometr |
Lokalizacja |
GPS/GLONASS (antena wbudowana) |
Komunikacja |
GSM/4G LTE (antena wbudowana) |
Dosłanie zaległych rekordów po odzyskaniu zasięgu |
TAK (do 30000 pozycji) |
Wsparcie E-TOLL/SENT GEO |
TAK |
CAN |
NIE |
Sterowanie |
1x wyjście OC (Imax=100mA) |
Obsługa tachografu |
NIE |
Możliwość blokady rozruchu/ zamknięcia drzwi |
NIE (możliwa blokada rozruchu przekaźnikiem przez OC) |
Wbudowany akumulator awaryjny |
TAK |
Funkcja ochrony akumulatora pojazdu (odcięcie przy niskim napięciu) |
NIE |
Wykrycie odholowania/podniesienia (wymaga procedury poziomowania przy montażu) |
NIE |
Możliwość podłączenia akcesoriów i sygnałów przewodowych |
Analogowa sonda paliwa/autoryzacja kierowcy (RFID/pastylki iButton)/czujniki temperatury Dallas, przepływomierz impulsowy, obrotomierz impulsowy/ sygnał analogowy (do 2**), sygnał stanu (cyfrowy) (do 4)** |
Akcesoria bezprzewodowe BLE |
TAK (Becon) |
Zasilanie |
+12V/+24V |
Zmiana trybu pracy jazda/ postój |
Wejście analogowe zapłonu, akcelerometr |
Lokalizacja |
GPS/GLONASS (antena wbudowana) |
Komunikacja |
GSM/4G LTE (antena wbudowana) |
Dosłanie zaległych rekordów po odzyskaniu zasięgu |
TAK (do 30000 pozycji) |
Wsparcie E-TOLL/SENT GEO |
TAK |
CAN |
NIE |
Sterowanie |
1x wyjście OC (Imax=100mA) |
Obsługa tachografu |
NIE |
Możliwość blokady rozruchu/ zamknięcia drzwi |
NIE (możliwa blokada rozruchu przekaźnikiem przez OC) |
Wbudowany akumulator awaryjny |
TAK |
Funkcja ochrony akumulatora pojazdu (odcięcie przy niskim napięciu) |
NIE |
Wykrycie odholowania/podniesienia (wymaga procedury poziomowania przy montażu) |
NIE |
Możliwość podłączenia akcesoriów i sygnałów przewodowych |
Analogowa sonda paliwa/autoryzacja kierowcy (RFID/pastylki iButton)/czujniki temperatury Dallas, przepływomierz impulsowy, obrotomierz impulsowy/ sygnał analogowy (do 2**), sygnał stanu (cyfrowy) (do 4)** |
Akcesoria bezprzewodowe BLE |
TAK (Becon) |