Lokalizator oparty o technologię GNSS i LTE, przeznaczony do pracy na obiektach na których nie ma zasilania jak naczepy, kontenery, wagony kolejowe.

Nadajnik pozycji geograficznej GPS z modemem GSM (2G,4G), zasilany wbudowanymi
bateriami. Pojemność baterii została dostosowana do nadania minimum 1100 transmisji danych do systemu monitorowania. Oznacza to 3-letnią pracę urządzenia przy nadawaniu raz na dobę.

Urządzenie wyposażone jest w dwa czujniki sabotażowe, pierwszy – aktywuje się po
nieautoryzowanym otwarciu obudowy, drugi hallotronowy – po oderwaniu urządzenia od powierzchni ferromagnetycznej. Uzbrojenie i rozbrojenie jest możliwe tylko pastylką Dallas przypisaną do urządzenia.

Tak jak w przypadku urządzeń LC130 i LC230, urządzenie może pracować w trzech trybach:

  • Tryb LT – Urządzenie wysyła pozycję co 3 godziny, gdy jest w bezruchu. W tym trybie urządzenie nie reaguje na ruch.
  • Tryb GT – urządzenie wysyła pozycję co 3 godziny, gdy jest w bezruchu lub co 10 minut podczas ruchu.
  • Tryb XT – urządzenie wysyła pozycję co 3 godziny, gdy jest w bezruchu. Podczas ruchu urządzenie wysyła pozycję według algorytmu, który uwzględnia czas, dystans lub kąt skrętu, nie częściej jednak, niż co 2 sekundy.

Najważniejsze cechy:

  • GSM 2G/4G
  • GPS ( GPS+GLONASS+GALILEO)
  • Wymiary 158 x 82 x 62 mm (dł. x szer. x wys.)
  • Masa 800 g
  • temperatura pracy: od -30 do +70 °C
  • pojemność baterii: 40000 mAh
  • klasa szczelności: IP67
  • antena GSM: wbudowana
  • antena GPS: wbudowana
  • czujnik otwarcia
  • czujnik hallotronowy oderwania od
  • ferromagnetycznej powierzchni
  • uzbrajanie/rozbrajanie pastylką Dallas
  • magnesy montażowe, siła trzymania około 100kg

Kluczowa funkcjonalność:

  • Aplikacja na Androida, iOS oraz webowa
  • Odczyt bieżącej lokalizacji (odświeżanie w zależności od wgranego trybu pracy)
  • Powiadomienie każdym przemieszczeniu się obiektu
  • Powiadomienie o opuszczeniu wyznaczonej strefy
  • Historia zrealizowanych tras (dystans, średnia prędkość, maksymalna prędkość, czas trwania)
  • Powiadomienie o oderwaniu urządzenia od powierzchni ferromagnetycznej
  • Powiadomienie o nieautoryzowanym otwarciu obudowy
Czytaj więcej

Nadajniki tej serii ( LC-230M – wersja z magnesowymi zaczepami; LC 230 BM – wersja bez magnesów) nie wymagają połączenia z instalacją pojazdu, służą też do monitorowania pojazdów lub obiektów nie posiadających własnego zasilania.

Można je wykorzystać w:

  • samochodach osobowych,
  • ciężarówkach,
  • kontenerach,
  • maszynach rolniczych,
  • maszynach budowlanych,
  • i innych obiektach (wszędzie tam, gdzie jest zasięg GSM).

Szczególnie przydają się do monitorowania pojazdów w których nie chcemy montować na stałe lokalizatorów GPS a zachodzi potrzeba okresowego śledzenia ich pozycji. Dotyczy to szczególnie wynajętych pojazdów ale także różnego rodzaju przyczep i innych obiektów.

Od urządzeń serii LC-130 odróżnia je dużo większy akumulator, dzięki czemu mogą pracować bez ładowania w dłuższym okresie.

W zależności od potrzeb możemy zaprogramować trzy tryby pracy urządzenia:

  • Tryb LT – Urządzenie wysyła pozycję co 3 godziny, gdy jest w bezruchu. W tym trybie urządzenie nie reaguje na ruch.
  • Tryb GT – urządzenie wysyła pozycję co 3 godziny, gdy jest w bezruchu lub co 10 minut podczas ruchu.
  • Tryb XT – urządzenie wysyła pozycję co 3 godziny, gdy jest w bezruchu. Podczas ruchu urządzenie wysyła pozycję według algorytmu, który uwzględnia czas, dystans lub kąt skrętu, nie częściej jednak, niż co 2 sekundy.

Najważniejsze cechy:

  • Wytrzymała, zwarta obudowa (158 x 82 x 62 mm)
  • wyposażony w akumulator zapewniający pracę lokalizatora w zależności od trybu od kilku 30 dni; 21000 mAh (Li-Ion)
  • wbudowana antena
  • Wbudowany akcelerometr
  • stopień IP: IP65/IPX5
  • antena GSM: wbudowana (2G)
  • antena GPS: wbudowana (GPS+GLONASS)
  • wejście: DC 5,5 x 2,5 mm
  • waga: 750 g
  • temperatura pracy: od -20 °C do 60 °C
  • napięcie ładowania: 5V

Kluczowa funkcjonalność:

  • Aplikacja na Androida, iOS oraz webowa
  • Odczyt bieżącej lokalizacji (odświeżanie w zależności od wgranego trybu pracy)
  • Powiadomienie każdym przemieszczeniu się obiektu
  • Powiadomienie o opuszczeniu wyznaczonej strefy
  • Historia zrealizowanych tras (dystans, średnia prędkość, maksymalna prędkość, czas trwania)
Czytaj więcej

Nadajniki tej serii ( LC-130M – wersja z magnesowymi zaczepami; LC 130 BM – wersja bez magnesów) nie wymagają połączenia z instalacją pojazdu, służą też do monitorowania pojazdów lub obiektów nie posiadających własnego zasilania.

Można je wykorzystać w:

  • samochodach osobowych,
  • motocyklach i skuterach,
  • ciężarówkach,
  • kontenerach,
  • maszynach rolniczych,
  • maszynach budowlanych,
  • ulach
  • i innych obiektach (wszędzie tam, gdzie jest zasięg GSM).

Szczególnie przydają się do monitorowania pojazdów w których nie chcemy montować na stałe lokalizatorów GPS a zachodzi potrzeba okresowego śledzenia ich pozycji. Dotyczy to szczególnie wynajętych pojazdów ale także różnego rodzaju przyczep i innych obiektów.

W zależności od potrzeb możemy zaprogramować trzy tryby pracy urządzenia:

  • Tryb LT – Urządzenie wysyła pozycję co 3 godziny, gdy jest w bezruchu. W tym trybie urządzenie nie reaguje na ruch.
  • Tryb GT – urządzenie wysyła pozycję co 3 godziny, gdy jest w bezruchu lub co 10 minut podczas ruchu.
  • Tryb XT – urządzenie wysyła pozycję co 3 godziny, gdy jest w bezruchu. Podczas ruchu urządzenie wysyła pozycję według algorytmu, który uwzględnia czas, dystans lub kąt skrętu, nie częściej jednak, niż co 2 sekundy.

Najważniejsze cechy:

  • Wytrzymała, zwarta obudowa (69 x 49 x 37mm)
  • akumulator zapewniający pracę lokalizatora w zależności od trybu od kilku 30 dni.
  • Wbudowany akcelerometr

Urządzenia w wersji bez magnesów:

  • wymiary: 69 x 49 x 37 mm (dł. x szer. x wys.)
  • waga: 150 g

Urządzenia w wersji z magnesami:

  • wymiary: 69 x 49 x 47 mm (dł. x szer. x wys.)
  • waga: 230 g

Dla wszystkich wersji urządzeń:

  • temperatura pracy: od -20 °C do 60 °C
  • napięcie ładowania: 5V
  • prąd ładowania: 1A
  • wejście: DC 5,5 x 2,5 mm
  • pojemność akumulatora: 3300 mAh (Li-Ion)
  • stopień IP: IP65/IPX5
  • antena GSM: wbudowana (2G)
  • antena GPS: wbudowana (GPS+GLONASS)

Kluczowa funkcjonalność:

  • Aplikacja na Androida, iOS oraz webowa
  • Odczyt bieżącej lokalizacji (odświeżanie w zależności od wgranego trybu pracy)
  • Powiadomienie każdym przemieszczeniu się obiektu
  • Powiadomienie o opuszczeniu wyznaczonej strefy
  • Historia zrealizowanych tras (dystans, średnia prędkość, maksymalna prędkość, czas trwania)
  • Procentowy wskaźnik naładowania baterii + status ładowania
  • Obudowa odporna na wibracje, uderzenia oraz zachlapania
Czytaj więcej

Zawansowany lokalizator oparty o technologie GNSS oraz LTE(4G) przeznaczony do instalacji w samochodach dostawczych i ciężarowych, gdzie wymagana jest integracja z magistralą CAN oraz z tachografem.

Posiada wbudowaną baterię wewnętrzną oraz Akcelerometr, wyposażony też jest w moduł umożliwiający zdalny odczyt tachografu i pobieranie cyfrowo podpisanych plików DDD.

Najważniejsze cechy:

  • mała kompaktowa obudowa (67 x 50 x 20 mm)
  • akumulator awaryjnie podtrzymujący pracę lokalizatora
  • zasilanie +12V/+24V, (Imin=5mA, Imax=350mA, Iśr=45mA)
  • wejście ACC (zapłon – zmienia tryb pracy urządzenia),
  • 1x wejście uniwersalne – cyfrowe „sterowane masą” lub analogowe wejście pomiarowe (zakres 0-30VDC),
  • 1x interfejs 1-Wire
  • 2x interfejs magistrali cyfrowej CAN-BUS – wbudowana pamięć danych o zdarzeniach i położeniu (30000 pozycji)
  • wbudowany akumulator awaryjny,
  • złącze SMA zewnętrznej anteny GPS/GLONASS
  • wbudowana antena GSM/4G LTE – złączenie programowania – mikro USB (wymagany specjalny konwerter)
  • uniwersalne wyjście sterujące typu OD (Imax=100mA)
  • 2x wysokoprądowe wyjście OC (Imax=700mA) – możliwość zdalnej konfiguracji urządzenia (transmisja danych lub SMS) oraz zdalnej
  • aktualizacji oprogramowania
  • wbudowany akcelerometr (detekcja zmiany nachylenia i przeciążeń)
  • systemowa ochrona akumulatora pojazdu (automatyczne odłączenie nadajnika przy niskim napięciu akumulatora) – funkcjonalność odczytu danych z tachografów cyfrowych (dane + pliki DDD)

Kluczowa funkcjonalność:

    • lokalizacja pojazdu
    • Odczyt danych z tachografu, pobieranie plików DDD

Sent Geo – system rejestracji i monitorowania przewozu towarów wrażliwych (takich jak paliwa silnikowe, biodiesel, oleje smarowe, rozcieńczalniki, alkohole skażone, oleje roślinne, rozpuszczalniki, czy susz tytoniowy).

Etoll – nowoczesne rozwiązanie pozwalające w wygodny sposób zrealizować płatności za przejazdy płatnymi odcinkami dróg krajowych

    • Identyfikacja i/lub autoryzacja kierowcy (karty RIFID lub pastylki DALLAS)

Funkcjonalność identyfikacji kierowców można skonfigurować tak aby poprawna identyfikacja umożliwiał uruchomienie silnika. Jest to szczególnie istotne w przypadku floty pojazdów wykorzystywanych przez wielu pracowników oraz w przypadku dodatkowych uprawnień niezbędnych do prowadzenia danego pojazdu (jak maszyny budowlane czy wózki widłowe).

    • Eco-driving – ocena stylu jazdy kierowcy

Opracowany przez nas algorytm bada takie parametry jak:

      • Postój na włączonym zapłonie, przeciążenia przyspieszenia i hamowania, przeciążenia boczne, jazda poza zakresem RPM, jazda na biegu jałowym czy ze stałą prędkością, jazda powyżej maksymalnej prędkości.
      • raportowanie parametrów pojazdu (paliwo, obroty, przebieg, czas pracy i inne) dzięki informacjom pozyskiwanym z magistrali CAN
    • Zdalne sterowanie wyjściem (np. blokada rozrusznika)

Otrzymywanie natychmiastowych powiadomień gdy pojazd wjedzie do wyznaczonej strefy lub ją opuści. Możliwość projektowania wirtualnych granic dla parkingów firmowych własnych lub klientów, wyznaczanie rejonów działania dla doradców handlowych czy pracowników serwisu.

Zwiększenie wydajność dzięki analizie rentowności kierowcy, możliwe jest uzyskanie informacji o godzinach pracy kierowcy, zużyciu paliwa i oraz sprawdzenie historii lokalizacji pojazdów nawet do 180 dni wstecz.

Ograniczenie kosztów napraw i nieoczekiwanych przestojów dzięki planowaniu przeglądów serwisowych. Dzięki informacjom o przebiegu w czasie rzeczywistym możesz podejmować decyzje o przeglądach oparte na potrzebach poszczególnych pojazdów.

Czytaj więcej